maandag 3 april 2017

To pay or not to pay

Ik schreef gisteren over kortingsbonnen die ik had 'verdiend' en terwijl ik dat deed realiseerde ik me dat ik er nog veel meer had. Snel logde ik bij de site waar ik ook enquetes invul en tot mijn verrassing had ik daar maar liefst €30 euro aan kortingsbonnen klaar staan. Ik heb het nu even echt goed uitgezocht en opgeteld maar alles bij elkaar heb ik in twee jaar tijd €70 euro aan bonnen verdiend. Ik ben echter pas sinds een half jaar echt actief. Ach, wie het kleine niet eert.......

Aangezien ik mijn oog had laten vallen op een object bij het blauwe mannetje liet ik ze uitkeren in bonnen die ik daar kan gebruiken. Natuurlijk direct besteld, gehele procedure doorlopen maar het ging mis bij de betaling. Een error, nieuwe poging gedaan maar toen kon ik mijn bonnen niet meer activeren. Even contact gehad met het blauwe mannetje en ik kon de volgende dag een nieuwe poging wagen. Het zou 24 uur duren voordat de kortingsbonnen weer geactiveerd zouden zijn.

De volgende dag kreeg ik echter weer een foutmelding bij de betaling, ik heb vervolgens maar even ingelogd op mijn bankaccount, nee alles in orde. Contact gezocht met mijn bank z'n helpdesk, alles laten checken maar ook daar was niets te zien. Ik kreeg het advies om de volgende keer net voor de de betaling eerst de browse geschiedenis te wissen en dan nog een poging te wagen. Ik moet echter 24 uur wachten bij het blauwe mannetje voordat mijn kortingsbonnen weer gebruikt kunnen worden, dit schijnt altijd zo te zijn igv een niet afgehandelde betaalpoging.

De helpdesk van de bank adviseerde ook  om even de tekst te noteren die er zou verschijnen indien ik wederom een foutmelding zou krijgen. Ik waag morgen nogmaals een poging en mocht het weer niet lukken dan ga ik deze week persoonlijk naar de bank om te laten uitzoeken wat er niet goed gaat. Ik baal er wel een beetje van, wat gaat nu toch elke keer mis. Morgen maar een laatste poging wagen.

2 opmerkingen:

  1. Fijn is dat hè! Ik spaar ze ook altijd voor dat blauwe mannetje en kan dan toch regelmatig bijvoorbeeld 'gratis' verjaardagscadeautjes halen. Dat scheelt in de maand toch weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, ik was helemaal verrast, had niet gedacht dat ik al zoveel bij elkaar had.

    BeantwoordenVerwijderen