donderdag 1 januari 2015

Offertes

31 December; Bedrag uitgegeven €5,25 (boodschappen)

Rustig dagje en nacht gehad, bij mijn ouders Oud & Nieuw gevierd, geen vuurwerk afgestoken. Ik haalde elk jaar wel een sierpakket maar ik kon mezelf er dit jaar niet toe brengen. Ik vond het zonde van mijn tijd & geld dus dat bedrag (meestal rond de €25 euro) kon ik in mijn zak steken.

Ik had gisteren het eerste glasbedrijf over de vloer vanwege het feit dat ik wel/geen voorzetramen wil in mijn keuken en slaapkamer. Ze kwamen diezelfde dag nog met een prijsopgaaf, het gaat maar liefst €928,00 euro kosten maar dat is dan wel keuken, slaapkamer en balkondeur van de woonkamer.

De tweede glasservice zaak heeft nog geen contact opgenomen vwb het maken van een afspraak. Ik wacht die tweede maar even af dan heb ik wat vergelijkingsmateriaal. Ik had niet zo'n bedrag verwacht, ik verwachte rond de €500,00. De reden hiervoor is dat ik al een offerte binnen heb voor dubbele beglazing in de keuken en die kwam op €225,00 uit. Ik moet hier nog eens even goed over nadenken en in ieder geval de offerte van dat tweede bedrijf afwachten.

Misschien kan ik wel een combi doen, dubbele beglazing in de keuken en voorzetramen in de slaapkamer. Ik krijg nu al hoofdpijn van dit, wat te doen, wat te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten