vrijdag 2 januari 2015

Lucht in CV leidingen

1 Januari; Bedrag uitgegeven 0 Euro

Rustig dagje, heel rustig aan gedaan en s'middags richting ouders om hun en de rest van de familie een gelukkig en gezond 2015 te wensen, hierdoor heb ik ze dus allemaal in een keer gehad.

Het viel nogal mee qua vuurwerk overlast in mijn nieuwe buurtje. S'nachts om 02.00 op de weg terug naar mijn nieuwe huis waren er nogal wat kleine vuurtjes te zien, niets groots maar het was toch een beetje apart. Vrij vroeg naar bed gegaan, oordopjes in gedaan en heerlijk geslapen, veel te kort maar toch.

Gelijk op Nieuwjaarsdag even mijn broer gevraagd om alsnog de deuren van de linnenkast goed te bevestigen en dan zal ik blij zijn dat dit hoofdpijn dossier is opgelost. Ik ga aankomende zaterdag eerst zelf eens proberen de deur die er al inhangt er zelf uit te krijgen.

De afgelopen week ook geconstateerd dat ik lucht in mijn CV leidingen heb, die moeten dus gelucht worden. In de uitleg die op internet staat wordt vermeld dat je dan de CV ketel uit moet doen, tja daar heb ik dus geen zin als het zo verdomd koud is. Ik bedoel uitzetten betekent  (even) geen verwarming meer. Ik zal eens bij mijn zwager informeren, die heeft daar wel een beetje verstand van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten