vrijdag 30 januari 2015

Aanbiedingen inslaan

Vrijdag 30 januari; bedrag uitgegeven €29,00

Ik heb als stelregel dat ik bij het inslaan van boodschappen wel die producten moet kopen die lang houdbaar zijn en die ik ook daadwerkelijk echt gebruikt. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik die artikelen koop omdat die dan op dat moment in de aanbieding zijn. Nee, het moet nuttig en bruikbaar zijn.

Tijdens het boodschappen halen vanavond, ik doe dat direct vanaf mijn werk op de fiets bleek dat ze een aantal spullen in de aanbieding hadden die ik ook gebruikt. Ik heb vervolgens afwasmiddel ingeslagen nl. 2 voor een euro, dus €0,50 per stuk, normaal €0,85 per stuk (gelijk 6 stuks) Spinazie blaadjes van Bonduelle die ik gebruik voor mijn pasta, ik heb andere geprobeerd maar op de een of andere manier smaakte dat niet zo lekker als die van Bonduelle, 2 zakken, normaal €1,09 nu €1,00

Daarnaast had ik ook mijn 'normale' spullen en net na het afrekenen bedacht ik me dat ik op fiets was en hoe ik dit in hemelsnaam zou meekrijgen. Ach, desnoods zou ik gaan lopen bedacht ik, zo tevreden was over mijn 'ingeslagen' producten maar het lukte me toch op ea in de fietstassen te krijgen en 1 tas aan het stuur.

Hebben jullie dat nou ook, dat je zo tevreden kunt zijn met de ingeslagen extra boodschappen. Ik dus wel. Als er aanbiedingen zijn van producten die jullie gebruiken hoeveel sla je dan gelijk in. Ik durf nooit zo goed heel veel te pakken vanwege het feit dat dit zo hebberig lijkt (in mijn hoofd dan althans)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten