zaterdag 10 januari 2015

Radiatorfolie

Vrijdag 9 januari; bedrag uitgegeven €23,50 weekboodschappen, bedrag over €40,00

Wat een geworstel is het geweest om radiatorfolie achter mijn verwarming te krijgen, voordeel was wel dat ik het er warm van kreeg. Ik had de folie bij de Gamma gekocht en het lag me al geruime tijd aan te staren. Na 1 verwarming (woonkamer) ben ik gestopt, vond het geen 'porum' zoals ik het erachter had geplakt. Aangezien ik al op internet enig onderzoek had gepleegd nu maar radiatorfolie besteld die je er direct achter plakt met magneetband. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat, als het goed is wordt dat as. maandag bezorgd. Natuurlijk gelijk even op Youtube gekeken vwb instructies, dat zou toch een stuk makkelijker moeten zijn, afwachten maar dit was in ieder geval niets. De volgende dag zag ik al een stukkie wat weer los was geraakt. Arghhh ! &^%^#

Het huis weer ontdaan van alle kerstspullen, ook al had ik dit jaar niet zo heel veel staan het moet toch weer worden opgezet en opgeruimd. Ik had daar dit jaar geen zin in, was net verhuisd en het kon me allemaal even gestolen worden. Gelukkig kwam zuslief met een mooi klein zelf gemaakt houten kerstboompje op de proppen waar de (led)lampjes en diverse leuke kleine kerst attributen al in zaten dus de kerstsfeer was toch nog volop aanwezig.

Ik probeer om te laten zien waar ik mijn weekgeld zoal aan besteed. Het weekgeld is ongeveer 70 euro per week. Ik reken de boodschappen per pin af en dan haal ik een vast bedrag aan contant geld in huis en dat is €40,00 en daar probeer ik het dan mee te doen. De ene week gaat dat een stuk beter dan de andere. Het bedrag voor boodschappen verschilt nogal maar ik probeer dit rond de €30,00 te houden, alles daaronder is mooi meegenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten