donderdag 8 januari 2015

Overbelast

Woensdag 7 en Donderdag 8 Januari; Bedrag uitgegeven €10 euro kapper + €5,05 boodschappen.

Afgelopen woensdag moest ik om 08.00 al bij de huisarts zijn, het blijkt dat ik een overbelaste linkerschouder heb dat pijnlijke steken in dat gebied veroorzaakt. Tja, het was ook te verwachten na de verhuizing, die ondanks dat het vrij soepel ging toch stressvol is geweest. Je ben toch voortdurend bezig met kleine en grote aanpassingen, afspraken en dat heeft dus zijn tol geeist.  Ik slaap nu met een zijslaap kussen omdat mijn rare slaaphouding het ea versterkt. Ik slaap het liefst op mijn buik als een omgekeerde mummie en zij. De huisarts meldde dat het gewoon vanzelf overgaan, gewoon rustig blijven door bewegen zodat het soepel blijft.

De kapper komt al jaren bij mijn ouders thuis en aangezien ik tevreden ben met mijn korte kapsel en het bedrag dat ik betaal voor haar diensten, zag ik niet in waarom ik niet gewoon kon blijven komen ondanks het feit dat ik nu aan de andere kant van de stad woon.

Het is gewoon een gezellig uitje, even een bakkie halen bij Pa en Ma en tegelijkertijd even je haar laten knippen. Ik heb altijd wel, het maakt niet uit of ik van de thuiskapper kom of bij een reguliere kapperszaak dat het altijd een dag of twee duurt voordat het haar zo zit dat ik er helemaal tevreden mee ben.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten