vrijdag 16 januari 2015

Uitvaart verzekering

Vrijdag 16 januari; Bedrag uitgegeven €30,67

Al enkele jaren heb ik een uitvaartverzekering lopen bij Dela, is verder niets mis mee maar aan de andere kant knaagt het. Waarom heb ik zoiets nodig, is het nodig. Nu is mijn vraag aan jullie, hoe denken jullie hierover. Het kost me ongeveer 25 euro per kwartaal, dat bedrag kan ik beter zelf wegzetten en er de rente (alhoewel) van plukken maar heb ik dan de discipline om er vanaf te blijven. Hoe doen jullie dit?

2 opmerkingen:

  1. Toevallig ben ik met dezelfde vraag bezig. Ik heb twee begrafenisverzekeringen in mijn gezin. Ik heb eens rondgekeken wat een begrafenis/crematie kost. Ik heb besloten geld opzij te zetten en de verzekeringen op te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, heden nu ben ik nog meer aan het twijfelen. Ik zal er ook nog eens goed over na denken, op dit moment is de rente werkelijk niet om over naar huis te schrijven maar als het straks weer aan trekt dan loont het natuurlijk nog meer om het zelf apart te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen