woensdag 11 februari 2015

uit de lucht

Afgelopen week geen internet gehad, toen het zich voor het eerst voordeed maar eens de provider gebeld en die regelde voor de volgende dag een monteur.
De monteur kwam de volgende avond al langs en kon helaas het probleem ook niet oplossen, alles was qua apparatuur in orde alleen er werd geen signaal gemeten dus KPN moest er aan te pas komen.

Ik balen want ik en de KPN hebben geen goede herinneringen aan elkaar, ik ben twee jaar bezig geweest om dit logge onbeholpen klantonvriendelijke bureaucratisch bedrijf ervan te overtuigen dat ik toch echt maar 1 insteekkaart had ipv 2 vwb digitenne. Twee jaar lang werd ik vrijwel elke maand afgesloten, waarna ik maar weer belde en ik 10.000 keer excuses kreeg maar de volgende maand ging het beeld gewoon weer op zwart. De tweede kaart werd in rekening gebracht en toen had ik het lef om het geld te laten storneren, hoe kan ik dat nou doen. Ik meldde met ingehouden woede dat het verdomme mijn geld is en ik ermee kon wat ik zelf wilde. Na 2 jaar was het euvel eindelijk verholpen toen er eindelijk iemand was die kon terug tellen van 2 naar 1 en kwam het eindelijk in orde. Dus je kunt begrijpen dat ik geen zin had om met KPN in zee te gaan. (ik hoor je denken waarom ga je dan niet weg, tja ik ben dan zo koppig om dit niet te doen)

Tot mijn verrassing zou er gelijk de volgende dag al iemand komen. De monteur kwam inderdaad de volgende dag rond 08.15 maar helaas er bleek een poort in het KPN kastje eruit te liggen en die afdeling werkt in het weekend niet. Afspraak gemaakt voor maandag maar misschien wordt het wel dinsdag, zucht... dus ik een weekend zonder internet doorgebracht. ik heb gelezen, films & TV series afgekeken en nog veel meer, wat ben ik toch productiever zonder internet.

Maandag ochtend besloot ik maar wat langer in bed te blijven liggen omdat ik toch avonddienst had en geen internet, tja ik kon natuurlijk ook ea in het huishouden doen maar daar had ik nu even geen zin in. Ik werd echter weer ruw uit mijn slaap gewekt doordat de KPN even wilde melden dat ze die ochtend de poort gingen vervangen en de monteur langs zou komen om ea te checken. Snetverdikke, dan maar snel douchen, omkleden en ontbijten de monteur komt langs.

De monteur kwam niet langs, hij belde dat hij de poort had vervangen maar dat de software zo'n 2 a 3 uur nodig had om te resetten. Die avond bleek bij thuiskomst dat alles weer hersteld was, de KPN heeft een klein beetje mijn vertrouwen teruggewonnen, een heel klein beetje hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten