zondag 28 mei 2017

Vakantiegeld

Het vakantiegeld is inmiddels binnen en wat ga ik ermee doen. Ik deel het door de helft. De ene helft gaat naar de extra hypotheek aflossing en de andere helft gebruik ik voor 2 dingen. Een nieuwe bank en een nieuwe laptop. Beide objecten beginnen een beetje aftands te geraken. Ik had al wat gespaard dus dat kan er mooi bij worden gedaan.

De bank heeft slijtage plekken, kun je niet zo heel goed zien vanwege het feit dat ik destijds een bijna niet te vernielen stof heb gekozen. Een van de armleuningen van de bank is kapot, ook dat zie je niet maar als je er op leunt hoor je het kraken en zit je in een gat, het wordt dus zo langzamerhand tijd. Ik zit nu net te bedenken hoe oud is mijn huidige bank mmmmm.....ik vermoed zo'n jaar of negen. Nou, dan mag het ook wel een keer of niet dacht ik zo.

De laptop kan alleen nog maar draaien wanneer deze is ingeplugd, iets met de batterij of zo. Het werd ook wel weer tijd, de laptop is denk ik nu bijna 5 jaar dus deze is goed opgebruikt. Opstarten gaat al niet meer zo snel en nog meer van die kleine ongemakken. Deze week had ik al een nieuwe mobiel gekocht, de oude had ook allerlei kleine nukken. Er is dus het ea aan vervanging toe. Het draait allemaal wel maar er is een beetje zand in de motoren gelopen.

Er is echter een probleem, wat voor een bank zal ik kopen. Ik wil er een waarin ik heerlijk languit mijn hobby kan uitoefenen, relaxed een filmpje kijken. Ik wil dus een leefbank, zo een waarin je lekker in wegzakt en waar je geestelijke moeite voor moet doen om eruit te komen. Dacht je nou dat ik deze kon vinden. Als je niet zoekt wordt je er mee doodgegooid ben je op zoek kun je het niet vinden.

De bank moet voor een grijze muur komen te staan en alhoewel zo'n grijze muur vrij neutraal van kleur is kan ik maar niet bedenken welke kleur bank het moet worden. Oh, hemel wat een luxe probleem.



1 opmerking:

  1. FINANCIERING cirkel INC (fundingcircleplc@gmail.com)

    Hallo ben Nathan Davidson een zakenman die kon leven in te blazen zijn stervende bedrijf door de hulp van een Godsent geldschieter bekend als Jason Raymond de CEO van financiering cirkel INC. Am resident op 1542 Main St, Buffalo, NY... Goed bent u probeert te starten van een bedrijf vestigen uw schuld, het uitbreiden van uw bestaande één, moet geld voor de aankoop van leveringen. Zijn u geweest having werkstuk pogingen om een goede Credit Facility, ik wil dat je om te weten dat financiering cirkel Inc de juiste plaats is voor u om op te lossen al uw financiële probleem omdat ben een levende getuigenis en ik kan niet dit bij mezelf gewoon blijven wanneer anderen op zoek bent naar een manier om financieel worden opgeheven... Ik wil u allen dit Godsent geldschieter met de details zoals in andere deelgenoot van deze geweldige kans E-mail contact opnemen met: fundingcircleplc@gmail.com of bel/tekst +14067326622

    BeantwoordenVerwijderen