woensdag 24 mei 2017

Druk Daggie

Vanochtend mezelf eerst lopen afbeulen in de sportschool. De afgelopen weken was ik nou niet zo'n heel regelmatige bezoeker maar deze week weer heerlijk 2 keer. Ik weet nu waarom ik het doe, niet eens om zo'n mooi strak droomlijf te krijgen (die droom heb ik al lang geleden opgegeven) maar het helpt tegen de stress. Ik had zoals ik al zei de afgelopen weken niet heel veel gedaan en op de een of andere manier bouwde de frustratie omtrent van alles en nog wat zich op in mijn lijf en na zo'n sportsessie is het grotendeels weg. Heerlijk....en dat merk je pas nadat je thuis bent gekomen.

Aansluitend wilde ik naar de kapper maar daar was het zo druk dat ik besloot dit maar uit te stellen. Aangezien ik toch al in het centrum was liep ik de T.elfort winkel maar binnen. Ik heb een nieuw abonnement geregeld, er viel niet zo heel veel te regelen, ben heel tevreden. Het enige wat ik heb veranderd is dat ik een Sim Only heb aangevraagd. Het mobiele nummer blijft hetzelfde maar ik ga mijn eigen toestel kopen. Dit heeft te maken met oa de nieuwe regeling dat men je abonnement met toestel ziet als een lening waardoor je in de toekomst weer minder kunt lenen.

Het maakt voor mij niet zo heel veel uit maar stel dat ik ooit nog eens een andere hypotheek wil/krijg enz dan wordt er hier wel naar gekeken. Het scheelt me ook nog eens €2,50 per maand oftewel €30 euro per jaar.

Daarna ging ik weer terug naar huis, at wat en vertrok naar mijn ouders voor een kop koffie en met de vraag hoe het was gegaan toen mijn vader gisteren voor een hersenscan was opgenomen. Hij kreeg deze hersenscan omdat er eind vorig jaar een aneurysma in zijn hoofd was gevonden. Uitslag volgt volgende week. Ze willen weten of deze slechter is geworden of stabiel is gebleven, als dit stabiel is gebleven heb je kans dat dit probleem er al veel langer zit en dan doet men er niets aan. Ik hoop maar dat het laatste het geval is. Het was een dagopname en hij heeft zich redelijk vermaakt maar uiteindelijk sloeg de verveling toch toe en dan duurt zo'n dag wel heel erg lang.

Op de terugweg reed ik weer langs de kapper en besloot alsnog te blijven wachten om geknipt te worden. Er waren 4 wachtenden voor mij, nu of nooit, van uitstel komt afstel en het haar zat nu al voor geen meter. Gewoon gewacht en als er dan mensen voor mij alsnog vertrekken omdat het wachten te lang duurt ben je alsnog redelijk snel aan de beurt. Ik stapte vervolgens €16,00 armer en totaal gekortwiekt weer op de fiets naar huis. Normaal ga ik bij de kapper die aan huis komt maar die kon helaas niet op het moment dat ik weer kon dus dan maar eens bij zo'n 'echte zaak'. Het is weliswaar iets duurder maar het haar zit weer naar behoren dus vooruit dan maar.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n paar uurtjes sportschool he. Ik ga 's morgens, dat werkt het beste voor mij. Ben benieuwd wat voor toestel je gaat kopen? Ik ben ook op zoek naar een goed model niet te duur met Sim only. Ik denk dat prepaid van het Kruidvat de beste keuze is. Het tegoed blijft 1 jaar geldig.
    Ben zaterdag ook heerlijk naar de kapper geweest voor knippen en kleuren. Ik ga naar Brainwash, daar ga ik een half uur voor openingstijd naar toe, dan ben ik als eerste aan de beurt. 15 minuten voor opening mag je al binnen, met een lekker bakje espresso en een goed boekje uit de leesmap erbij is dat geen straf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is af en toe goed om jezelf te verwennen. Ik moet nu echter nog steeds wennen aan mijn kapsel, superkort.

      Verwijderen