woensdag 25 januari 2017

Gordijnen

Eind december had ik nieuwe gordijnen besteld. Het bedrijf waar ik dat deed had gezegd dat ik online kon volgen waar mijn 'order' zich momenteel bevond. Ik heb een poging gewaagd op hun site maar ik vond van alles behalve waar ik mijn gordijnen kon volgen. Ik  maakte er niet zo'n probleem van, dat komt wel, als ze klaar zijn krijg ik wel een mail zodat ik ze kan ophalen.

Ik werd echter toch nieuwsgierig en besloot ze afgelopen maandag maar eens te mailen met de vraag waar ik mijn gordijnen in hemelsnaam kon volgen in het productie proces. Ze stuurden een mail terug met de vraag of ik mijn ordernummers aan hun kon doorgeven want de site werkte niet zoals men dat aan mij had uitgelegd.

Vandaag kreeg ik netjes een telefoontje dat mijn gordijnen klaar waren en dat mijn mailadres bij het plaatsen van de order niet correct was genoteerd. Ik zat er niet zo mee, het was nog voor de eigenlijke afleverdatum dus 'no worries'. Ik moest echter eerst naar een andere afspraak voor ik bij hun langs kon gaan. Ik zat nog niet goed en wel bij die afspraak of ik werd gebeld door een vriendin die zich af vroeg of ik thuis was zodat ze een bakkie kon doen.

Ik meldde dat ik niet thuis was maar als ze zin had en in de buurt was zou ik haar kunnen oppikken en samen even de gordijnen halen waarna er bij mij thuis koffie gedronken kon worden. Het kwam natuurlijk heel goed uit, ze kon dan ook mooi meehelpen om ze op te hangen. Zo gezegd, zo gedaan ik pikte haar op bij mijn eigen huis waarna wij linea recta naar de winkel reden. Gordijnen mee naar huis en we gingen aan de slag.

Het ging heel soepel, de gordijnen hingen binnen no time aan de rails. Ze moeten nog errug uithangen en her en der zal ik de hoogte van de glijders moeten aanpassen zodat het allemaal recht hangt maar dat neemt even tijd en geduld in beslag. Eerst maar eens goed uit laten hangen maar ik ben zeer tevreden met het geheel.

Ik ga straks in het donker eens even kijken of ik nu fatsoenlijk aan mijn blote kont kan krabben zonder dat er een voorbijganger op een naaktshow wordt getrakteerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten