dinsdag 16 februari 2016

Nieuwe mogelijkheid

Ik had vandaag een interessant gesprek, het was een vluchtig gesprekje tussendoor maar achteraf dacht ik WTF...

Ik werd gevraagd om een andere afdeling bij te staan, er gaat er een op vakantie en een is herstellende van een zware operatie en ze hebben iemand nodig om op de tijdstippen dat niemand aanwezig is het ea toch door te laten gaan. Het betreft het de afdeling zalenverhuur & evenementen. Het lijkt me wel wat, het is een nieuwe uitdaging. Het is maar tijdelijk (1 maandje) maar toch, ik heb dan in ieder geval laten zien dat ik bereid ben nieuwe 'dingen' te leren. Ik heb al een klein beetje ervaring met de afdeling en ze wilden graag een vast personeelslid en niet diversen zodat het overzicht bewaard blijft.

Ik zal de komende 2 weken verder worden ingewerkt want ondanks het feit dat ik een klein beetje weet wat het inhoudt heb ik natuurlijk nog lang niet alles gezien en gedaan. Ik ben benieuwd.

3 opmerkingen:

  1. Ik ook! Extra ervaring is toch altijd fijn, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar wat was dan je wtf gedachte? Die snap ik niet, die uitdrukking gebruik je toch alleen als het gevoel hebt in de maling genomen te zijn en het eerst niet doorhebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had ook eerst het gevoel, waarom vragen ze mij, wat is dit nou weer.

    BeantwoordenVerwijderen