maandag 28 februari 2022

Water afrekening

Al in eerdere blog meldde ik dat mijn waterverbruik van 31m3 naar 28m3 was gegaan. Voornamelijk omdat de zomer (gelukkig) niet zo droog was. Vandaag kreeg ik het nieuwe maandelijkse termijn bedrag te zien. Ik ga €8,02 betalen i.p.v. €8,17. Nou, kijk eens daar doe je het allemaal voor. Hahaha!

Nou ja, ik denk dat dit een van de weinige kostenposten zal zijn dat het komende jaar dat omlaag gaat en niet omhoog. We zullen zien of we het dit jaar nog iets omlaag kunnen brengen of dat er weer een hete zomer komt waardoor we weer ettelijke malen de planten moeten verzorgen. 

Ik let voornamelijk op mijn waterverbruik voor het milieu, zoals je al ziet in de termijnbedragen hoef ik het niet te doen voor mijn portemonnee. 




2 opmerkingen:

  1. Ik heb je gevonden :) en je toegevoegd aan mijn blog. Leuke en leerzame blog heb je. Ik ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom, je verhaal raakte een snaar hoe bekend dat klonk vandaar dat ik reageerde.😁

      Verwijderen