dinsdag 15 februari 2022

Too Good To Good Succes

Ik zei het al eerder, als ik nog eens een too-good-to-goo doe dan is het iets dat ik eventueel in de vriezer kan doen dus een broodbox. 

Afgelopen week zag ik er een in de buurt voor €2,99 dus die heb ik gekocht. De dag erop kon ik hem ophalen en wat een buit zeg. 

4 hele broden a €2,39 per stuk.

2 zakken bolletjes a €0,99 per stuk

1 grote zak bolletjes a €1,60

Ik heb de hele broden verdeeld in kleinere porties zodat ik deze 'vers' uit de vriezer kan halen en de bolletjes konden gewoon in hun eigen broodzakje blijven. Voorlopig heb ik genoeg brood voor 1 maand (als het niet meer is) 

Wat een succes zeg, ik was en ben uitermate tevreden. Dit gaan we vaker doen maar zoals ik al zei de broodboxen zijn voor mij de beste keus omdat dit vaak producten zijn die in de vriezer kunnen. De vriezer is nu zo vol dat er werkelijk niets meer bij kan door datzelfde brood uit de too-good-too-goo broodbox. 

Een levensmiddelen box is voor een alleenstaande toch net even teveel om op te krijgen voor een bepaalde datum. Natuurlijk kun je ea in de vriezer gooien en in de koelkast maar vaak zijn het al producten die vlak voor de datum zitten en hoewel ik best ook voedingsmiddelen eet na de houdbaarheidsdatum is het vaak teveel om alles op te krijgen. 

Maar spullen uit een broodbox kun je vrijwel allemaal in de vriezer gooien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten