zaterdag 5 februari 2022

Januari Boodschappen

 Wat heb ik uitgegeven aan boodschappen in de supermarkt gedurende de maand januari 2022.

De boodschappenkosten lopen van salaris naar salaris betaling, ik wordt meestal betaald op de 21st van elke maand. 

22 december 2021, supermarkt Boni, kosten €11,07

23 december 2021, supermarkt Boni, kosten  €27,33

30 december 2021, supermarkt Boni, kosten  €38,09

6 januari 2022, supermarkt Boni, kosten         €35,44

13 januari 2022, supermarkt Boni, kosten       €38,76

20 januari 2022, supermarkt Boni, kosten       €35,54    +       

Totale kosten boodschappen Januari 2022  €186,23

In de maand januari is het toevallig zo dat er 6 x boodschappen tussen de 2 salarisbetalingen werden gedaan. De betaling van 22 december is vlees voor de kerstdagen. In ieder geval het bedrag is er dan ook naar. 

Ik ben van plan om meer in te slaan van producten die ik normaal ook gebruikt mits ze in de reclame zijn en uiteraard alleen als ze ook goed houdbaar zijn. Dit omdat alles duurder wordt met andere woorden ik ga hebberiger worden, normaal deed ik dit ook wel maar ik mag van mijzelf wel wat meer inslaan. Ik zie soms andere mensen spullen inslaan en dan met name spullen die in de reclame zijn en dan denk ik, mag een ander ook wat maar weet je, ik ga dat ook doen. Let wel, ik heb niet overal de ruimte voor dus laat dat hele hebberige maar weg maar je begrijpt wat ik bedoel. 

Mijn plan is om 1 x in de maand mijn boodschappen te publiceren met daarbij de mooiste deal van de maand. In januari heb ik niet 1-2-3 een mooie deal kunnen ontdekken. 



2 opmerkingen: