zondag 14 februari 2021

Cadeau

 Net voor de kerst werd ik verrast door een aantal bewoners met een kerststukje en een cadeaukaart voor de grootgrutter vanwege het werk dat ik en de voorzitter voor de VVE hebben gedaan. Het groot onderhoud was af en toe even slikken vanwege het gebrek aan communicatie bij de uitvoerder. Dat heeft ons aardig wat kopzorgen bezorgd dus het cadeau werd zeer door ons op prijs gesteld. Het is altijd leuk om te weten dat je inzet gewaardeerd wordt. Het was een mooi kerststukje en het heeft nog lang na de kerst in de kamer gestaan. 

Via de groepsapp van de bewoners hebben de voorzitter en ik iedereen uiteraard bedankt voor het cadeau. 

Nu heb ik echter de amaryllis eruit gehaald en in een pot gezet in de hoop dat het arme ding het nog zou redden en wat schetst mijn verbazing, hij wordt niet veel groter maar er is zich op dit moment een enorme bloem aan het ontwikkelen die elk moment op openbarsten staat. De kleur is knalrood en hij is heel mooi. De rest van het kerststukje moest ik weggooien omdat dit zo goed was vastgelijmd dat ik het niet zonder het kapot te trekken eruit kreeg. Waarom wilde ik het eruit krijgen, het stukje zat in een soort van lantaarnachtige ronde vorm en die wil ik graag behouden. 

Er zitten echter onderdelen in vastgelijmd die ik er op dit moment met geen mogelijkheid eruit krijg, daar moet ik dus nog wat op verzinnen. Voorlopig staat dat even in de schuur maar de amaryllis staat nu op mijn vensterbank te pronken en is nu zijn volle glorie te bewonderen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten