donderdag 2 januari 2020

Doelen 2020

Wat zijn mijn doelen voor wat betreft 2020.


  1. Ontspullen; nu eindelijk eens een keer alles op mijn gemak doorkijken en vervolgens opruimen, weggooien, weggeven enzovoort.
  2. 5 kilo kwijt; In 2019 was dit ook mijn doel en dat is ruimschoots gelukt. Het werden er tot nu toe maar liefst 6. (gewichtsverlies voor de kerstdagen 😃) Mocht dit lukken in 2020 dan weeg ik het minst van wat ik ooit heb gewogen. Dromen mag en wellicht als ik het stapje voor stapje doe, wie weet. Ik ga er in ieder geval voor. Om eerlijk te zijn ben ik al heel tevreden als ik in 2020 3 tot 5 kilo afval. 
  3.  Blogbezoek vergroten; zoals ik in 2019 al meldde dat betekent iets meer blogjes schrijven of liever gezegd regelmatiger. Ik ga proberen de 200.000 bezoekers te doorbreken ( misschien wel 225.000)
  4. Marktplaats; actiever worden. Dit zeg ik elk jaar en elk jaar is het een fiasco. Nieuw jaar, nieuwe kansen. Nu wil ik toch echt een keer actiever worden hoor!
  5. Leren loslaten; ik pieker over de meest kleine dingen, ik analyseer mezelf tot in het kleinste detail. Soms denk ik, waarom maak je het jezelf toch zo moeilijk.
  6. Extra hypotheekaflossing; dit jaar leg ik de lat iets hoger. Ik ga voor €3500

Dit zijn doelen omdat ik vindt dat je ergens naar moet streven. Het zijn echter geen doelen die zijn vastgemetseld in steen. Het gaat zoals het gaat maar dat betekent niet dat je jezelf niet kunt uitdagen.

2 opmerkingen: