vrijdag 10 februari 2017

Rustdag

Ik voelde het al dagen aankomen, ik was en ben zo moe van alles. Het gedoe met mijn vader dat nu al meer dan een jaar sleept. Hopelijk is daar nu wat rust in gekomen maar ja, ze worden ouder en dan komen de gebreken. De stress daaromtrent zuigt mij letterlijk en figuurlijk helemaal leeg.

De winter die niet eens zo streng is maar zo lekker zachtjes doorwandeld. IK BEN HET ZAT...die grijze massa en dit terwijl ik niet eens zo faliekant tegen de winter ben maar hij duurt me nu te lang. Vooral nadat we een weekje hadden met redelijk lekker weer, beetje zon, niet al te koud en dan nu dit weer. Sneeuw, kou, blegh. Ik ben meer een lente en herfstdame. De winter verveelt mij op den duur.

Ik sleepte me al dagen voort, ik deed alles wel (go with the flow) maar het ging niet van harte. Ik besloot aan het begin van deze week om eens te vragen of ik deze vrijdag vrij kon krijgen, gewoon om mezelf te trakteren. Gelukkig was dat geen probleem, heerlijk. Ik werd vanochtend om 08.00 wakker, keek op de wekker en besloot me nog eens keer om te draaien en heerlijk te soezen. Het was goed 09.00 toen ik besloot er toch maar uit te gaan. (volle blaas) Even wat eten waarna ik de TV aanzette en vervolgens heb ik tot 11.00 als een zombie naar container-wars gekeken. (dat is het opkopen van niet betaalde zeecontainers, wat een bedragen en soms gaan die opkopers giga het schip in)

Daarna douchen en warempel er kwam wat uit mijn handen, ik heb de slaapkamer goed schoongemaakt. Ik wilde daarna de WC ook nog even doen maar er kwam niets meer uit mijn handen, die moet dus nog steeds en dat zal ik ook zeker doen maar nu even niet. (smoesje)

De spelletjes op Facebook zijn nu even belangrijker, gewoon zinloze en hersenloze spelletjes waarin je je helemaal kunt verliezen. Bubblewitch, mayongtrails en pearls peril om er maar een paar te noemen.

Het is nu 16.15 en de WC wacht nog steeds op het moment dat hij wordt schoongemaakt. Ik zit hier heerlijk onderuit op de bank deze blog te typen en ik geniet van het niets doen. Dit heb ik nu even nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten