vrijdag 24 februari 2017

Adsense doolhof

Ik wilde ook wel eens zien wat die google adsense was. Ik deed ook iets in de instellingen en kreeg de volgende reactie terug. Het account is geblokkeerd...duh. Wat heb ik dan gedaan, heb ik een account ? Ach wat maakt het ook uit laat maar, het gaat mij niet om de reclame uitingen op mijn blogje. Het irriteerde me echter toch, het bleef maar rondspoken in mijn hoofd, wat had ik dan gedaan, geen idee. Wie, wat, waar en welk account heb ik dan.

Enkele maanden later deed ik nog maar eens een poging om uit te vinden waarom mijn account bij Adsense was geblokkeerd. Ik had me blijkbaar ooit in een ver verleden aangemeld, iets anders kon ik niet van maken. Ik werd zo tureluurs van allerlei hulpsites en FAQ sites waar ik door heen werd geleid dat ik halverwege dacht, laat maar, mij te ingewikkeld forget it.

Tot vanavond, ik drukte wederom her en der eens op een linkje en ik kreeg als reactie terug, inloggen op uw account gaat als volgt...en daar ging ik. Sms op mijn telefoon ontvangen, mijn nummer was blijkbaar al bekend en ik logde in. Wat krijg ik nu dan, wat heb ik nu dan ook mijn stok hangen. Hoe kom ik hier nu weer terecht. Er was echter iets met een homepage en dat mijn site werd gelinkt en dat kon een paar dagen duren. Ik snap er helemaal niets van, ik wacht maar af en dan kijk ik wel weer verder. Ik weet niet eens of ik het wel wil. Wie weet hoe dit verder gaat. Wie het weet mag het zeggen.

1 opmerking:

  1. Duurt een paar dagen en dan komt het wel. Een goedkeuringsprocedure duurt tijd.

    BeantwoordenVerwijderen