donderdag 3 januari 2019

Doelen 2019

Wat zijn de doelen voor 2019. Sommige recycle ik weer van 2018 want er is niets van terecht gekomen.

1. Wandelen naar het werk; In 2018 is dit heel mooi gelukt, gemiddeld liep ik 2 keer in de week naar het werk. Die houden we erin, het ontspant en levert een betere conditie op.
2. 5 Kilo afvallen, liefst meer; Dit doel had ik vorige jaar ook maar er is werkelijk niets van terecht gekomen, sterker nog, ik ben zwaarder geworden. Ik ben ongeveer 3 kilo zwaarder geworden, er moet dus ea af. De maand december heb ik gebruikt om het enigszins in toom te houden maar nu het nieuwe jaar er is ga ik weer stevig aan de slag. Ik heb er zin in.
3. Een hobby zoeken die me mogelijk ook nog wat geld oplevert; Ik heb al enkele 'dingen'  geprobeerd, de een is leuker dan de ander maar ik ben nog zoekende, het moet wel iets zijn wat leuk is en waar ik plezier aan beleef.
4. Actiever worden op marktplaats; ik begon 2018 goed maar de klad kwam erin. Dit jaar ga ik een nieuwe poging wagen.
5. €3000,= sparen voor extra aflossing Hypotheek;  Het begin is er al, de eerste €500 zitten al weer in het aflospotje.
6. De tellerstand van mijn blog op 150.000 krijgen; Dat betekent heel simpel meer blogs schrijven.
7. Leren ontspannen, leren loslaten; Dat wordt moeilijk, maar ik voel dat ik het nodig heb, dat ik te gespannen leef, teveel nadenk over wat anderen van mij denken en vinden. Dat moet minder. (makkelijker gezegd dan gedaan)

1 opmerking: