zaterdag 26 maart 2022

Buitenbad abonnement

 Elk jaar zit ik te twijfelen zal ik wel, zal ik niet en nu heb ik de knoop doorgehakt. Ik doe het. Ik heb inmiddels een zwemabonnement van het mooie buitenbad midden in het bos binnen mijn gemeente gekocht. Ik woon op 10 minuten fietsafstand dus waarom niet. 

Abonnement in de voorverkoop is €39,90 en mocht je na die periode het abonnement willen dan ben je €69,90 kwijt. De entree is €8,00 per keer. Ik hoop dat voor mij nu de drempel een stuk lager gaat worden. Dat ik makkelijker eventjes ga zwemmen, makkelijk erin en eruit loop. Ik hoef dit zwemseizoen ook maar 5 keer te gaan voordat ik mijn abonnement eruit heb en dat moet toch lukken dacht ik zo. 

Je hebt dagen dat er alleen baantjes zwemmen is maar ik zou ook best nog even na het werk snel kunnen binnen lopen mits ze in de zomer de tijden aanpassen, vaak als het warm is worden de openingstijden opgerekt tot 20.00. 

Het bad gaat per 1 mei 2022 weer open, tenzij er zulke warme dagen in april zijn dan willen ze nog wel eens eerder open gaan. (mits ze genoeg personeel kunnen vinden)

Het betekent wel dat ik nog op zoek moet naar een badpak en een zwembrilletje. Alhoewel, misschien heb ik dat brilletje nog wel ergens liggen en dan moet ik alleen even kijken of de desbetreffende bril nog goed genoeg is. 

Zomer, here I come. Nu alleen de zomer zelf nog. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten