dinsdag 22 maart 2022

Boodschappen Maart 2022

Ook in maart 2022 gaan we weer vrolijk verder met boodschappen doen, nou vrolijk wordt ik niet bepaald van de prijzen. Deze lijken per week te stijgen, ik ga steeds meer goedkopere alternatieve uitproberen en soms is dat een succes en soms ook niet. 

24 februari, Boni Supermarkt €29,68 Incl. aanbieding Griekse yoghurt €1,09 ipv €1,35, ik heb er 4 gehaald, kostenbesparing €1,04

3 maart, Boni supermarkt €30,05

10 maart, Boni supermarkt €34,29 Veel paracetamol gehaald om te doneren aan een hulpactie Oekraine)

17 maart, Boni supermarkt; €34,35 De Carbonara saus was in de aanbieding, €1,00 ipv €2,99, 2 grote potten meegenomen ondanks het feit dat ik er nog 1 had staan, blijft goed tot 2024. Kostenbesparing €3,98. Tevens veel chips gehaald ivm cadeau afscheid collega die altijd chips at na een avonddienst 😁

Totaal boodschappen maand Maart €128,37 

In vergelijking met vorige maand ongeveer €3,00 meer oftewel het was weer een mooi gemiddelde maand. Achteraf had ik misschien meer potten pastasaus kunnen nemen, het scheelt nogal in prijs en ze zijn lang houdbaar. Ik moet nog leren om wat hebberiger te worden, had makkelijk gekund. Okee, les voor de volgende keer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten