donderdag 20 februari 2020

VVE vergadering

Aanstaande maandag is er een VVE vergadering en ik ben niet tevreden over onze beheerder. Communiceren is iets wat men nog niet heeft begrepen of uitgevonden. Een paar probleempuntjes van dit jaar en vorig jaar zijn oa.


  • 18 juli 2019 zouden er nieuwe sloten op de voordeuren gezet worden, ze waren allemaal versleten. Dit was al toegezegd. December 2019 pas gebeurt ondanks herhaaldelijk contact met de beheerder dat ze er meer druk/vaart achter moesten zetten. Toen ik vervolgens dreigde dat de uitvoerder dan maar helemaal niet meer hoefde te komen kon het ineens wel.
  • Een proef waarbij we een stuk muur wilden laten impregneren was al goedgekeurd in februari 2019. Offerte was voor al 90% klaar, alleen onze goedkeuring ontbrak nog. Eind 2019 is er nog niets gebeurt en maar doorgaan over de achterzijde die dan ook moest. Let wel nooit over gehad en ook nooit toestemming voor gegeven. Voorzitter VVE werd heel boos en liet duidelijk merken hier niet van gediend te zijn. Echter nu is het februari 2020 en er is nog steeds niets gebeurt.
  • Offertes groot onderhoud; 1 jaar later en nog niets. Voorzitter meldde al dat de beheerder dit nu toch maar eens tijdens de vergadering mag gaan uitleggen waarom dit zo lang duurt. 

Soms denk ik, werken wij voor hun of heel misschien zij toch voor ons. Ik ben heel benieuwd wat voor een verklaring er nu weer komt. Aannemers zijn druk, ja dat begrijp ik maar als ik dan in januari 2020 nog iemand zie rond lopen die notities maakt, foto's maakt dan denk ik ' wanneer zou die offerte aanvraag de deur uit zijn gegaan' 

Offertes zijn vrij snel gemaakt en dat de aanvang van het daadwerkelijke werk wat langer op zich laat wachten snap ook ik maar dat we al 1 jaar wachten op het plan met offertes voor wat betreft het groot onderhoud achter snap ik niet.

De beheerder heeft as maandag wat uit te leggen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten