vrijdag 21 juli 2017

Abonnement

Aangezien ik dit jaar niet op vakantie ga maar wel een stay-at-home vakantie heb geboekt besloot ik mezelf toch een klein cadeautje te geven. Ik ben vanaf vandaag geabonneerd op de maandelijkse bioscoopkaart. Je koopt deze voor minimaal 4 maanden en vanaf dan is hij maandelijks opzegbaar. Hij kost 19 euro per maand en je kan dan onbeperkt naar de film.

Je hoeft eigenlijk maar 2 keer per maand naar de film om deze investering er al uit te hebben. Er zijn momenteel een flink aantal films in de bioscoop die ik graag op een groot scherm wil zien. Bovendien komen er een aantal aan waar ik ook belangstelling voor heb. Ik heb een voorliefde voor de ouderwetse blockbuster. Je gaat zitten, zet je verstand op 0 en geniet van het spektakel. Helaas ga ik niet zo heel vaak en heb ik meestal het geduld om te wachten totdat de films op dvd uit komen maar nu ga ik eens lekker voor zitten.

De tijdelijke pas is al per mail naar mij opgestuurd en deze kan ik direct al gebruiken indien ik dat zou willen. Als het me morgen lukt rij ik even langs mijn werk en print ik de tijdelijke pas uit en ga ik misschien as zondag er al gebruik van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten