zaterdag 31 december 2016

Doelen 2017

Ik zit er al een poosje op te broeden, wat worden mijn doelen in 2017, waar ga ik voor. Er zijn er al een aantal die ik graag wil bereiken. Het betreft heel veel praktische zaken maar ook dromen en als je je dromen opschrijft zijn het geen dromen meer maar doelen die je kunt bereiken (of in ieder geval dat hou ik mezelf voor)


  • Nogmaals 5 kilo afvallen (in 2016 is er 4,9 kilo afgegaan)
  • Weer €3000 euro extra aflossen op mijn hypotheek
  • Nieuwe bank woonkamer (al aan het rondkijken)
  • Nieuwe gordijnen (inmiddels besteld, deze blog zette me aan tot het daadwerkelijk bestellen)
  • Kruipruimte isoleren (VVE heeft het pas over 5 jaar op de planning staan en dat duurt me te lang)
  • Houtwerk woonkamer eindelijk afschilderen
  • Yoga cursus volgen of een soortgelijke cursus/workshop
  • Gezonder eten
  • Financieel onafhankelijk worden (dus staatslot gekocht, hahaha!)
  • Nieuwe 'dingen' uitproberen maar dan wel op mijn eigen voorwaarden en tempo.
  • Actiever worden qua bloggen. 


Zijn het teveel doelen...ik weet het niet. Ik weet wel dat het opschrijven van deze doelen mij er al heeft toe gezet om daadwerkelijk actie te ondernemen. Ik neem het zoals het komt en bij deze wens ik jullie allen een gezond, gezegend, gelukkig en een fantastisch 2017 toe.

Afbeeldingsresultaat voor beste wensen 2017 spreuken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten