zaterdag 3 januari 2015

Weer beginnen

Vrijdag 2 januari; Bedrag uitgegeven €20,50 bij de Supermarkt

Rustig voortkabbelende dag, direct na het werk boodschappen gedaan en naar mijn mening had ik best wel veel en toch verraste het lage bedrag me. Ik geef meestal rond de €30,00 aan mijn weekboodschappen uit en nu dit. Ik heb tot nu toe nog steeds het gevoel wat ben ik vergeten.

Via het werk hadden we Staatsloten gekocht en we hadden warempel ja, hou je vast €5,00. Ik ben heel blij dat ik ze niet persoonlijk voor mezelf heb gekocht. Ik ben gelukkig niet zo'n kansspel liefhebber dus ik koop vrijwel nooit zoiets, af en toe een kraslot maar dat was het dan ook.

Aankomende zondag is mijn eerste sportmoment weer sinds ik ben verhuisd. De verhuizing en al het gedoe eromheen slokte dusdanig veel van mijn tijd op dat ik ong. 2 maanden niet meer heb gesport. Ik heb het gevoel dat ik dichtgroei en mijn spieren (die ik toch al niet in overvloed had) nu helemaal verdwenen zijn. Ik sport bij een budgetsportschool en ong. een jaar geleden kwam ik erachter dat ik veel te duur sportte. Ik had de onbeperkte versie dus ik kon alle tijden sporten wanneer ik maar wilde, het bleek echter dat ik alleen maar overdag bezig was en dus beter af was met de dag-versie van het abonnement. (dag abonnement is van 07.00 tot 17.00)

Die dag-versie scheelt weer 5 euro per maand. Ik betaalde altijd per kwartaal maar dat kon ineens niet meer, je kon alleen nog maar per maand of per jaar betalen en koos je voor de maandversie dan betaalde je 1 euro per maand aan incassokosten. Idioot gewoon, zij het gemak en jij de kosten betalen voor dit gemak. Wie betaalt nu ineens het hele jaar voor een sportschool, vooral als je twijfelt of je wel of niet het kan opbrengen om trouw te blijven gaan als beginnende sporter. In het nieuwe jaar zijn er veel nieuwe inschrijvingen en die zie ik niet gelijk voor een heel jaar betalen dus daar verdienen ze hun goedkope contributie weer mee terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten