woensdag 14 januari 2015

Radiatorfolie deel 2

Woensdag 14 januari; Bedrag uitgegeven €2,50 bij de Dekamarkt. Bedrag over €7,50

Vandaag kwam de radiatorfolie binnen met de magneetband. Ik vertelde al eerder dat mijn eerdere poging met folie uit de bouwmarkt werkelijk helemaal niets was geworden. Na een paar dagen lieten al hele grote stukken los. Nu dus de folie met de magneetband,oh wat een makkie en het zit er toch strak tegen aan. Je ziet er werkelijk helemaal niets van. Ik ben in ieder geval uitermate tevreden, alle kleine beetjes helpen. Enkele weken geleden heb ik alle buizen in de kruipruimte voorzien van een isolatiebuis en nu folie achter beide radiatoren in de woonkamer. Ik wacht nog even een paar dagen om te zien of het allemaal goed blijft zitten maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik nog een pak bestellen om de rest van de radiatoren te doen. Helemaal top !

Mocht iemand interesse hebben ik heb het besteld bij http://www.bespaarbazaar.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten