zondag 30 juli 2023

Boodschappen Juli 2023

 22 juni Boni €41,10 De pindakaas was op,amandelmeel is duur maar gebruik ik voor een fathead pizzabodem en de maaltijdpannetjes waren in de aanbieding. 2 voor de prijs van 1 en die zijn altijd handig.

29 juni Boni €31,86 Dit keer viel het aardig mee. Het wordt weer tijd dat ik de vriezer weer ga leeg eten dus vandaar het lagere bedrag. De vriezer zit aardig vol, wat zeg ik tot de nok toe dus daar gaan we weer eens aan beginnen. Om te beginnen met de wokmie maaltijd en de pasta maaltijd. Ik hoef dus de komende week 2 keer niet te koken maar alleen op te warmen.

6 Juli Boni €33,00 Nog steeds bezig de vriezer leeg te eten, heel langzaam krijg ik wat ruimte in de vriezer. Wellicht als ik hem eenmaal goed leeg heb gegeten maak ik hem ook weer eens schoon. Er waren geen goede aanbiedingen dus wat dat betreft was het een rustige week.

13 juli Boni €32,34 Blikgroente was in de aanbieding dus ik heb een paar blikjes doperwten gekocht. 

20 Juli Boni €28,49 Bier was in de aanbieding, het was niet mijn normale merk maar ik dacht waarom niet eens proberen. De vriezer begint aardig op te raken, ik heb weer ruimte.

Totale kosten maand Juli 2023 €166,79

Geen opmerkingen:

Een reactie posten