dinsdag 4 juli 2023

Boodschappen Juni 2023

 25 mei Boni: €33,34. Ik had een groot pak kippendijen gekocht dat in de aanbieding was en heb daar heerlijk van gekookt, lekkere kip parmigiana. Heerlijk, zo lekker dat ik het 2 dagen achter elkaar heb gegeten. Ik kon er niet vanaf blijven. 

1 juni Boni €39,15 De varkenshaas was in de aanbieding en ik had net een lekker recept gezien waarin ik het kon gebruiken. 

8 juni Boni €45,84 Ik had een aantal 'dure' items. De kaas, rib uit je lijf. Snickerijs, ik kon het niet weerstaan en bami pangang voor een gemakkelijke maaltijd in het weekend. 

15 juni Boni €36,10 Dit keer viel het mee, de kippendijen waren weer in de aanbieding maar toch was dat een behoorlijk bedrag maar dan heb ik ze op voorraad voor een heerlijke chicken parmigiana waar ik overigens 2 keer van eet (soms wel 3 keer)

Totale kosten Boodschappen van de maand Juni €154,43

De boodschappen zijn duur tegenwoordig, eerder had ik uitschieters van achter in de 30 euro maar nu regelmatig knal ik door de 40 euro heen. Waar gaat dit heen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten