woensdag 5 februari 2020

Gratis lunch

In mijn 'kerstattentie'  zaten een aantal bonnen die alleen te besteden waren bij het bedrijf waar ik werk. Tja....dubbel voordeel volgens mij kan er belastingtechnisch e.a. worden afgeschreven v.w.b. de attentie en je hebt je personeel dat deze bonnen vervolgens besteedt in ja, warempel het eigen bedrijf. Maar goed, iets met gegeven paard en bek.

Dit jaar zat er ook een lunchbon in voor onze eigen inhouse cafe. Ik was een beetje sceptisch, het is dit jaar pas geopend en de reviews waren op z'n zachts gezegd niet om over naar huis te schrijven. Maar goed, ik schaar dat dan maar onder aanloopproblemen, ze moesten er nog even inkomen. Kinderziektes bij het opstarten van iets nieuws hou je toch.

Vrijdagmiddag besloot ik samen met een collega het toch te gaan proberen. We kozen van tevoren een lekker gerecht uit zodat we in onze pauze daar in ieder geval geen tijd mee zouden verliezen. Zij had 2 garnalenkroketjes en ik een klassieke uitsmijter, beide kozen we voor een cappuccino als 'drankje' erbij en deze was erg lekker.

Het werd vrij snel gebracht en ik had een behoorlijk vol bord. Het was heerlijk!. 2 dikke bruine broden met daarop 3 spiegeleieren waaronder nog wat ham en bovenop lekkere kaas. Een hele kleine salade als bijgerecht. Ik dacht even dat ik het niet zo op krijgen maar dat zag ik toch echt verkeerd, alles op tot en met de laatste kruimel. Ik likte nog net niet het bord helemaal af.

Ook mijn collega was zeer tevreden over haar gerecht en meldde en passant nog even dat ze dezelfde week nog een keer ging en dan toch echt ook een uitsmijter ging bestellen.  Die van mij had er toch wel erugh! lekkuh! uitgezien. Al met al was de lunch ons uitstekend bevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten