vrijdag 1 februari 2019

Dividend uitbetalingen

Dat was in 2018 zeer mager, maar alle kleine beetjes helpen. Ik kreeg gedurende 2018 40 euro uitbetaald en dat is niet heel veel maar in dollars was het nog minder namelijk $10. Lachen toch! 😂Het is en blijft nog steeds een hobby dus ook met die (hele) kleine bedragen ben ik tevreden.

In 2019 wil ik wat meer richting aandelen met dividend uitkeringen. Ik heb daar in 2018 al wat meer voor aangekocht maar het zijn geen echte grote bedragen nu wil ik daar wat verandering in aanbrengen. Het zullen nog steeds geen grote bedragen zijn maar ik ben van plan dat wanneer ik daadwerkelijk wat aankoop dat ik alleen die aandelen koop die mij in ieder geval wat dividend opleveren.

De dividend uitkeringen waren in 2018 in ieder geval meer dan ik heb ontvangen aan rente, moet je nagaan wat ik aan rente heb ontvangen...vrijwel niets dus.

Ik wil wat meer aandelen van diegene die ik al heb dus met andere woorden ik wil de hoeveelheid vermeerderen. Ze zijn gelukkig niet zo heel duur dus ik zal er hopelijk gedurende het komende jaar e.a. van kunnen kopen. Rijk zal ik er niet van worden en dat was ook nooit mijn bedoeling maar het is leuk om te zien hoeveel geld ik kan 'produceren'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten