zaterdag 30 april 2016

Opzeggen

Afgelopen jaar gooide ik voor de zoveelste keer de tv gids weg zonder hem uit het plastic hoesje te hebben gehaald. Wat een verspilling, zowel voor mij als voor het milieu. Opzeggen die hap! Zo gezegd zo gedaan, het koste me geen enkele moeite, ik toonde geen enkel berouw, voelde me niet schuldig en nog meer van dit soort gezegdes.

Ik kreeg bericht dat het was opgezegd en dat ik half april de laatste editie zou krijgen. Als ik het mis dan meld ik me zelf wel weer ergens aan. Ik wilde toch even uitzoeken wat me dat zou opleveren maar kon het bedrag nergens vinden maar ik zag wel allemaal aanbiedingen op hun site voor nieuwe leden, wel potverdorie doe dan ook eens wat voor de leden die je al hebt dacht ik nog.

Maar goed, ik wilde er toch vanaf dus waar zou ik me druk om maken. Ik kreeg echter na enkele weken diverse mails van hun met aanbiedingen en dat schoot me wel even in het verkeerde keelgat. Ik mailde terug dat op hun site die en die aanbieding stond en waarom mij dat niet werd aangeboden. Nee, dat was alleen voor nieuwe leden, dat konden ze niet doen. Ik mailde weer terug, dat dit nu precies de reden was waarom ik dus niet meer lid wilde blijven. Nieuwe leden binnen halen en trouwe leden in de kou laten staan. Niets meer gehoord totdat de einddatum naderde en wat kreeg ik...jawel de aanbieding die op hun site had gestaan.

Ik kon het niet nalaten om alsnog even terug te mailen met de historische woorden, nu is het te laat. Misschien een beetje kinderachtig maar het voelde wel verdomd goed, net alsof zij wakker liggen van die ene opzegging.

1 opmerking:

  1. Ik moet wel om je lachen hoor:-)

    Zo herkenbaar je reactie, hihihi

    Grtjs, Astrid C.

    BeantwoordenVerwijderen