woensdag 27 april 2016

Kapot

Ik hou ervan om s'ochtends een lekkere smoothie klaar te maken. Yoghurt, verschillende soorten fruit en powerpoeder (zo noem ik dat dan maar omdat ik zo slecht groente eet, koop ik dit in poedervorm) en dan dit heerlijk naar binnen werken. In 2014 ging mijn eerste Magic Bullet kapot. Ik was net naar mijn nieuw gekochte huisje verhuisd toen het ding kapot ging, het was na 2 jaar intensief gebruik helemaal op. (kan zelfs 3 jaar zijn, ik weet het niet helemaal meer zeker)

Ik had er destijds 2 gekocht omdat dit toen nu eenmaal de aanbieding was, ik heb daar nooit spijt van gehad. Ik had er dus eentje in reserve. Nu is vanochtend ook deze kapot gegaan, eerder dan verwacht. Ik vermoed dat ik de mengbeker er niet goed had op gezet en de kleine propellor knapte met jankend geluid in een aantal stukken. Daar stond ik dan, met een smoothie die dus niet gelukt was, wat nu. Er zat niets anders op dan deze weg te gooien, ik had immers geen andere mogelijk om deze smoothie te maken. Ik baalde als een stekker.

Vandaag direct maar achter de computer gekropen en op zoek gegaan naar wederom een Magic Bullet. Ik heb via een click programma bij het blauwe bolle manneke een nieuwe besteld. Er waren er twee te krijgen, een normale en een mini. Ik kon het verschil niet zien, zelfde aantal Watts, dezelfde snelheid alleen de smoothie beker bleek, voor zover ik kon zien 0,5 liter ipv 1,6 liter en hij had niet of nauwelijks extra onderdelen.

Aangezien ik alle onderdelen van de dure versie nog heb besloten om de mini dan maar te bestellen. Ik hoef namelijk niet nog eens al die 17 extra onderdelen die bij die dure versie zaten, die heb ik immers al. Nu maar hopen dat het inderdaad het enige verschil is want ik mis mijn Bullet nu al. Het scheelt qua prijs zo'n 15 euro dus dat is de moeite waard.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten