zaterdag 19 september 2015

Balkon winterklaar

Aangezien ik vermoed (hopelijk heb ik het mis) dat we niet van een al te lekkere nazomer kunnen genieten besloot ik vanmiddag het balkon leeg te ruimen. De bloemen werden in de GFT container gedropt, balkon werd aangeveegd, de potten in de schuur opgeruimd en nu staat er alleen nog een hele zielige tomatenplant. Het feit dat deze plant er zo heel zielig bij staat  komt ook omdat ik niet heel regelmatig water geef.

Die dekselse plant gaat never-nooit-niet mij nog van rode tomaten voorzien, ze hangen erbij alsof ze zeggen willen, tja eigen schuld je hebt me ook te laat in een grotere pot gedaan. (the green story of my life)

Eigenwijs als ik ben vertik ik het om deze nu al te verwijderen, ik heb stiekem toch nog hoop op wat zonnige dagen en dan misschien, heel misschien worden ze nog wel rood. Ik kan ze dan gebruiken voor een heerlijke pesto pasta.

Ik zag ook dat de tochtstrip bij de balkon deur van mijn woonkamer z'n langste tijd heeft gehad, aangezien ik nog een gloednieuwe tochtstrip heb liggen ging ik gelijk in de D-I-Y stand. De oude verwijderd, die viel bijna in mijn handen uit elkaar, hele stukken rubber waren verpulverd en ik heb vervolgens de nieuwe erop gezet. Ik heb geen idee of dit wel voor de buitenkant bedoeld was maar hij is van kunststof en op het etiket stond dat het geschikt was voor buitendeuren. (of ze dan de buitenkant bedoelen laat ik dan maar even in het midden)

De stoelen kunnen straks ook naar de schuur maar die worden in de kruipruimte gezet, is genoeg plaats. De kruipruimte is van hetzelfde formaat als mijn woonkamer en net zo hoog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten