zaterdag 21 februari 2015

Led verlichting

Eerst was er die grote verandering vwb spaarlampen, nu dus de Led verlichting. Ik vind het een verbetering ten opzicht van de spaarlamp. Ik had altijd spaarlampen die net even teveel tijd nodig hadden om op volledige sterkte te komen.

Ik heb niet als een gek alles direct vervangen maar als er een gewone lamp kapot ging dan ging er een spaarlamp voor in terug. Datzelfde doe ik nu met de spaarlampen is er eentje kapot dan wordt die vervangen door Led. Ik wil ze graag vervangen, al was het maar vanwege de besparing maar wat zijn die Led lampen duur. Wat mij wel opvalt is dat deze lampen tenminste direct op sterkte zijn.

Vanochtend liep ik de HEMA in en tot mijn verbazing lagen daar diverse Led lampen voor maar €0,50. Ik heb er gelijk 2 meegenomen, ik wilde er meer mee nemen maar wist niet zeker of mijn lampen een dunne fitting hadden en laten dat nou net de enige zijn die er lagen.

Bij de kassa aangekomen keurde de dame achter de kassa me werkelijk geen blik waardig, was alleen maar het kleppen met haar 'collega' achter de andere kassa en prompt sloeg ze 2 Led lampen voor €0,50 aan ipv een €1,00. Dit is niet de eerste keer dat er verkeerd wordt aangeslagen op de kassa bij de HEMA en mijn intentie was echt om er wat van te zeggen maar werkelijk, het was alsof ik niet bestond. Ik had het gevoel dat ze het maar lastig vond dat er een klant voor haar kassa stond en dat deed het hem, ik dacht stik er maar in, dan niet.

Thuis gekomen bleek dat ik wel meer Led verlichting had kunnen halen en als ik maandag richting mijn werk ga, zal ik ook zeker even kijken of er nog wat ligt dan haal ik er nog wat. Led verlichting bespaard op de energie rekening maar dat doen ze helemaal als ze zo goedkoop zijn. Het betrof een op=op actie bij de Hema, dus hopen dat er nog wat ligt as maandag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten