maandag 29 december 2014

Stressdag

28 December; bedrag uitgegeven 0 euro.

Ik had al eerder vermeld dat ik een linnenkast had gekocht, was broodnodig wat mijn kleren hingen nu gewoon in de weg. Samen met mijn broer begon ik goedgemutst zondagmiddag aan het in elkaar zetten van de kast. Ik had al een groot gedeelte gedaan en nu was het zaak de kast op z'n plek te krijgen.

Na wat passen en meten was dat een klein succesje, het paste allemaal op de millimeter. (ik had het niet eens uitgerekend of het wel kon, oeps) Vervolgens begonnen we aan allerlei kleine dingetjes, die wel zo idioot raar waren uitgelegd dat we in totaal 4 uur zijn bezig geweest. Om ong. 18.00 kwam dan het moment van de waarheid, de deuren werden in erin gehangen en....het paste niet.

Wat bleek nu, de deurbeslag had net andersom erin gemoeten, stond nergens beschreven, zowel ik als mijn broer hebben de tekeningen er nog op nagekeken. Omdat we beide het helemaal gehad hadden besloten om voor vandaag maar te stoppen, hij komt nog een andere keer om de deurbeslag om te wisselen. Nu kan ik zoiets wel alleen maar de deuren zelf zijn te groot om in je eentje te doen. Het is een kwestie van het deurbeslag even om te wisselen.

Ik kon gelukkig al wel de kleren erin doen en dat is ook precies wat ik die avond nog heb gedaan en daarna vond ik het wel goed. Er is weer ruimte vrij gekomen in de andere kamer en was precies wat ik even nodig had, een kleine overwinning, er is weer iets voor elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten