vrijdag 26 december 2014

Stoppen slaan door

25 december bedrag uitgegeven 0 euro (behalve dat ik benzine heb verbruikt om richting ouders te rijden, geld dat ook?)

Gisteren een heerlijke maaltijd gehad bij mijn ouders, we waren allemaal samen (12 in totaal) en het was weer heerlijk gezellig chaotisch. De maaltijd werd gebracht en op het moment dat de warmhouders werden ingeplugd, BAM!!! alle stoppen eruit.

Dit gebeurde tot 3 keer toe, zelfs nadat we ea eruit hadden gelaten, zoals vriezer enz maar mbv van verlengsnoeren en een hoop consternatie alsnog genoeg groepen gevonden die de weelde wel konden dragen. Het huisje waarin ze zitten is ook niet zo groot dus aan de ene kant was dat wel te verwachten.

De maaltijd werd daarna alsnog genuttigd en het was een succes. Ik was eerder gegaan zodat ik kon helpen met het klaarzetten van de tafeltjes en er werd wat versjouwd, aangezien mijn ouders ook niet meer de jongsten (respectievelijk 77 en 75) zijn werd dat gewaardeerd.

Gisteren om 21.45 was ik weer thuis, besloten om de verwarming maar niet meer hoger te zetten, ik vind dat onzin als ik rond 22.45 naar mijn bedje verhuis. Ik had hem bij vertrek op 15.5 graden gezet en bij binnenkomst was het nou niet heel erg koud dus dat viel mee. De fleece deken is er goed voor, nog even TV zitten kijken en daarna richting bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten