zaterdag 27 juli 2024

Boodschappen maand Juli 2024

 27 juni Boni Supermarkt €29,65 Vrij weinig gekocht, waarom geen idee. Ik kon het alleen niet nalaten om snic.kersijs te kopen dat is mijn lievelingsijs en af en toe koop ik dat.

4 juli Boni Supermarkt €34,62 Toetjes waren in de aanbieding en normaal koop ik ze niet omdat ik eenvoudigweg geen toetjesdame ben maar deze leken mij wel aardig dus waarom niet. Ook wat bier ingeslagen vanwege voetbal en omdat ik het lekker vindt. Het enige bier wat ik graag drink is grol.sch radler 0%. 

11 Juli Boni Supermarkt €31,28 Er was vleesvervangende schnitzel in de aanbieding. Ik probeer het uit en sommige van deze vleesvervangers zijn meer dan uitstekend en sommige zijn werkelijk niet om over naar huis te schrijven maar goed het was in de aanbieding dus waarom niet.

18 Juli Boni Supermarkt €42,74 Dure week, weet niet zo goed waarom. Ik moest kaas halen en ik haalde ook weer snic.kersijs. Dat is toch mijn lievelingsijs, heerlijk, Maar beide niet goedkoop.

Totale boodschappenkosten maan Juli €138,29 Een gemiddelde maand, ruim binnen het budget. Ik probeer voor ongeveer €40 per week boodschappen te doen. (dat wil zeggen puur en alleen in de supermarkt) Dus deze maand mag ik wat dat betreft niet klagen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten