zaterdag 13 juli 2024

Boodschappen Juni 2024

24 mei Boni Supermarkt €34,80 Ik was op de zoete toer en dat was dan ook zichtbaar in de prijs. 

30 mei Boni Supermarkt €29,56 Ik vindt dat de prijsdalingen (in ieder geval bij mij merkbaar wrden. De griekse yoghurt was 2,00 nu 1,95. De boter die ik altijd neem vorig jaar €1,17 nu €0,95. Het zijn kleine bedragen maar tel ze bij elkaar op en je bent goedkoper uit.

6 juli Boni Supermarkt €35,45 De pindakaas was in de aanbieding dus die heb ik ingeslagen. Ik heb in de loop der jaren vele soorten geprobeerd maar voor mij is Cal.ve de lekkerste dus die wordt ingeslagen zodra het in de aanbieding is.

13 juli Boni Supermarkt €35,36 Deze keer was de wokgroente in de aanbieding en aangezien ik dan vooruit kook zodat ik het uit de vriezer kan halen 2 grote zakken gehaald en in de komende week zal ik deze gaan gebruiken. 

2o Juli Boni Supermarkt €27,47 Dit was echt een basisweek, niet veel gehaald omdat ik 3 keer uit de vriezer heb gegeten. Tegenwoordig koop ik ook gekookte bieten voor in een smoothie, wat raar is want ik lust geen bieten maar in de smoothie dan weer wel. 

Recept bieten smoothie; 1 grote gekookte biet (of 2 kleintjes), banaan, frambozen, cacaopoeder en griekse yoghurt. Gooi het in de blender en je hebt een heerlijke smoothie. Ik heb me laten vertellen dat het smaakt als een rode velvet cake. 

Deze keer zaten er 5 boodschappenweken tussen 2 salarisbetalingen, dat komt een enkele keer voor. Het maandbedrag is dan meestal ook ietwat hoger. Alhoewel dat deze keer aardig meevalt.

Totale kosten boodschappen maand Juni €127,28 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten