vrijdag 20 januari 2023

Watermeterstand

Daar was de mail van de waterprovider weer. Ik vindt het altijd heel leuk om te zien wat heb ik jaar ervoor heb bespaard of meer gebruikt. Ik kan merken dat ik minder onder de douche heb gestaan vanwege het feit dat ik na afloop van het zwemmen daar onder de douche ben gegaan. Het is weliswaar een waterstraaltje waar je onder heen en weer moet rennen maar goed ik douchte niet of nauwelijks thuis. 

2021 28 m3

2022 24m3

Ook gaf ik de planten anders water, ik zorgde ervoor dat er een gracht om de plant heen zat en daar deed ik het water in. Ik gaf gericht water en ja, daardoor toch wat minder. Dan moeten ze maar wat harder werken om water te krijgen. Ze hebben het ondanks de hitte van afgelopen zomer aardig gedaan maar soms was er ook gewoon teveel zon en hitte en daar konden zelfs mijn 'geharde' planten en bloemen niet tegenop. 

Al met al ben ik zeer tevreden het is even afwachten wat nu de maandelijkse termijn wordt en ik heb me laten vertellen dat het verhoogd gaat worden dus we wachten dat maar even af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten