dinsdag 24 januari 2023

Kosten boodschappen Januari 2023

Ook dit jaar vermeld ik weer per maand de kosten voor van de boodschappen. Dit zijn puur en alleen de kosten die ik maak in de supermarkt zelf. Vaak koop ik nog de verse 'dingen' op de zaterdagmarkt. Het zijn de data tussen 2 salarisbetalingen en niet per maand. 

29 December 2022; Boni Supermarkt €29,72 Dit keer had ik veel schoonmaakmiddelen, ze waren vrijwel allemaal zo goed als op dus dat moest worden gekocht. 

5 januari 2023; Boni Supermarkt €35,62 Het diepvriesfruit was in de aanbieding, elk pakje maar 1 euro dus 4 pakjes gekocht. (waarom 4 bedenk ik me nu, geen idee)

13 januari 2023; Boni Supermarkt €24,90. Niet zo heel veel gekocht dit keer. Aangezien ik nog veel in de vriezer heb ga ik die deze week maar weer eens induiken. Er zit nog een heerlijke zelfgemaakte diepvries maaltijd in namelijk mie met wokgroenten en kipfilet. Tevens een heerlijke pasta pesto (favoriet) en e.a. aan vlees, krieltjes en blikgroenten. (die zit dan weer niet in de vriezer) Dus deze week kom ik wel door. 

20 januari 2023; Boni Supermarkt €36,50 weer wat meer uitgegeven omdat ik een aantal leuke aanbiedingen zag. Kaas 1+1 gratis dus bijna 6 euro voordeel. Koekjes ook 1+1 gratis daar moest ik mee terug naar de kassa want de korting werd er niet afgehaald. Ik kreeg €1,80 terug. 

Totale kosten voor wat betreft de boodschappen in maand januari 2023 €126,74 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten