woensdag 11 januari 2023

Doelen 2023 en hoe ging 2022

 Wat zijn mijn doelen voor het jaar 2023!

1.) Een keuken bestellen; In ieder geval gaan rondkijken voor een of dat nu dit jaar wordt geplaatst of volgend jaar maakt mij dan niet zo veel uit. In ieder geval een keuze maken.

2.) 5 kilo afslanken;  Ik was zo goed bezig, zat goed in mijn vel en op gewicht toen kwam daar KABOOM! de overgang. (eind 2021) Mijn hemel wat heeft dat er ingehakt in 2022. Ik was mijzelf kwijt (nog steeds), zat niet lekker in mijn vel. Het snacken werd een onderdeel van mijn dagelijkse routine. (zo verkeerd!) 

3.) Extra hypotheekaflossingen; Gedurende het gehele jaar doen. Nu ik het zelf kan regelen en het allemaal veel sneller kan i.p.v. een enorme bureaucratie wil ik wat kleinere bedragen gaan aflossen en niet wachten totdat ik een bepaald bedrag bij elkaar heb gespaard. Sneeuwbaleffect is dan eerder zichtbaar.

4.) Sporten; In ieder geval wil ik weer gaan zwemmen. Ik mis het fysieke sporten toch wel en ik heb het ook nodig, fysiek en mentaal. Dus dit jaar op zoek naar een nieuwe sport (naast het zwemmen in de zomer)

5.) Frequenter bloggen;  Het gaat goed maar dit wel vasthouden en nog iets verbeteren. 


Wat waren mijn doelen voor 2022 en zijn ze gelukt cq gehaald.

1. €1000 extra aflossen;  Dit doel is gehaald, het is zelfs iets meer geworden dus afgevinkt.

2. €10.000 voor Nieuwe keuken; Ook dit is gehaald en ook bij deze geldt dat het al meer is dan ik had gehoopt.

3. Wat zijn mijn keuken wensen; De wensen worden concreter en de lijst wordt aangevuld. 

4. Gezonde BMI behalen en behouden;  Dit is dus duidelijk niet gelukt, de overgang heeft en hakt er nog steeds behoorlijk in. Vaak zit ik mijzelf in de weg.

5. Frequenter bloggen; Het is wat beter gegaan in 2022 maar het mag nog iets beter dus het doel verhuisd mee naar 2023


4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je je doelen haalt, ik lees graag hoe het gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie doelen heb je. De overgang kan inderdaad een enorme impact hebben op je lijf en op je mentale welzijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is op dit moment vooral het mentale aspect. Het is het opnieuw zoeken naar balans in mijn leven.

      Verwijderen