woensdag 3 augustus 2022

Markt.plaats

 Ik heb een nieuwe stoel gekocht en besloot mijn oude stoel op markt.plaats te zetten. Dit was geen succes maar aangezien ik geen zin heb om dat ding zelf weg te brengen dus besloot ik hem op gratis af te halen zetten. Dat was ook geen succes, ooohhh aan belangstelling geen gebrek maar wat een 'gezeik' zeg.

De eerste vroeg gelijk al, wanneer kan ik hem ophalen. Nou het liefst s'avonds. Nooit meer wat van gehoord. Tegelijkertijd kwam nummer 2 er tussendoor. 'Ik stoel hebben, ik halen' Nee, je wacht maar hij is al gereserveerd mocht dat niet doorgaan laat ik het je weten. Nee, ik wil stoel hebben, ik halen. Ik heb maar niet meer geantwoord. 

Maar toen kwam nummer 1 niet opdagen dus nummer 2 maar gevraagd, wil je hem nog. Ja, ik wil stoel. Wanneer ophalen, ik hebben. Ik weer antwoorden, alleen s'avonds, geen reactie meer en na een week heb ik nog een keer gevraagd, wil je de stoel nog of niet. Ja, geen tijd van de week, druk op werk. Dat was op zich geen probleem, stoel staat niet giga in de weg maar daarna niets meer gehoord. 

Nummer 3 meldde zich, heb je de stoel nog en wanneer kan ik hem ophalen. Inmiddels dacht ik laat ik maar niet meer s'avonds zeggen want dan haakt iedereen af. Dus...wanneer kun je hem ophalen. Nu direct. Ik ..😡 sorry, ik werk dus als je vanavond kan. 'Zou de stoel in mijn auto passen' Ja, verdorie zeg hoe moet ik dat weten, Weet ik veel wat voor een auto jij heb maar dat heb ik niet gezegd maar ik heb gezegd, stoel is robuust en past niet in elke auto, ligt eraan welke auto je heb. Niets meer gehoord. 

Nummer 4 van de week, heb je de stoel nog. Ja, wanneer.....Sorry ik heb al een andere ergens opgehaald. Zucht....Wat een ellende is die markt.plaats zeg ongelofelijk. 

Vermoedelijk moet ik dus toch de stoel zelf wegbrengen of ik vraag een kringloopwinkel de stoel op te halen. 


4 opmerkingen:

  1. Ik doe er niet meer aan, aan MP. Mijn spullen geef ik weg aan bekenden of aan de kringloop. Scheelt een boel gedoe en dan weet ik ook zeker dat ik er iemand een plezier mee doe. Die paar centen die het anders oplevert kan ik gelukkig missen. Het gaat natuurlijk niet om grote dure dingen maar die doe ik over het algemeen niet weg. Momenteel hebben we een tv te geef, we zoeken in onze eigen kring wel iemand op die we er blij mee kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nu de kringloop gebeld, ze komen de stoel halen maar als iemand op marktplaats hem voor die tijd ophaalt vindt ik ook goed dan bel ik de kringloop wel weer af. Maar inderdaad, wat een gezeur.

      Verwijderen
  2. marktplaats is echt een drama de laatste jaren. Was je vroeger snel alles kwijt nu duurt het lang en zoveel gezeik en gedoe. Ben kortgeleden opgelicht en heeft mij meer gedaan dan ik dacht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt drama en worden opgelicht doet je inderdaad meer dan je denkt. Ik heb het ook 1 keer meegemaakt. Je raakt je vertrouwen een beetje kwijt.

      Verwijderen