zaterdag 30 juli 2022

Boodschappen maand juli

De boodschappen worden duurder, daar kunnen we lang over praten maar je moet toch eten dus dan kun je maar beter creatief zijn. Ik vertelde het al eerder aanbiedingen van producten die ik ook daadwerkelijk gebruik koop ik groter in. Wat ik ook probeer is andere goedkopere versies van hetzelfde merk. Soms is dat een succes soms ook niet.    

Ik probeerde bijvoorbeeld de goedkope versie van een Griekse yoghurt, dat was geen succes en zal ik dus ook niet weer doen. Koekjes koop ik iets minder, geen ramp is alleen maar goed voor mij. De markt wordt ook steeds populairder, de bloemkool is daar bv €1,00 i.p.v. €1,69 in de supermarkt.

23 juni Boni Supermarkt; mijn Biertje was in de aanbieding en waar ik normaal 2 flesjes koop kocht ik nu een pak. €34,19

30 juni Boni Supermarkt; Geen leuke aanbiedingen deze week €28,72

7 juli Boni Supermarkt; Een grote maaltijd gekookt om daarvan een aantal maaltijden (4) in de vriezer te doen. Een enorme hoeveelheid wokgroente, 800 gram inmiddels wordt in/bij bij de Mie gegooid, wat lekkere kipfilet en roerbak-mix erbij en eten maar. €33,52

14 juli Boni Supermarkt; De griekse yoghurt was afgeprijsd omdat deze bijna aan datum was en die merkyoghurt is behoorlijk aan de prijs dus dat scheelde veel. Het maakt mij niet zo heel veel uit als aan het eind van de week (in dit geval) de yoghurt net over datum is, het is dan nog steeds goed. €28,87

In de maand Juli waren de totale boodschappen uitgave €125,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten