maandag 22 augustus 2022

Boodschappen maand Augustus

De boodschappen voor de maand Augustus. Een rustige maand qua boodschappen, behalve dat de prijzen als een idioot heen en weer gaan. (maar over het algemeen omhoog) 

21 juli Boni Supermarkt; €30,01 Niet veel interessante aanbiedingen. Het viel me dit keer wel op dat de prijs van griekse yoghurt enorm heen en weer. Het begon met €1,57 toen werd het €1,65 uiteindelijk €1,75. Toen zakte het ineens weer naar de €1,55 om vervolgens nu al een paar weken rond de €1,65 te schommelen. 

28 juli Boni Supermarkt; €31,61 Het was weer nodig om kaas te kopen ook daarvan kruipt de prijs heel langzaam omhoog. Eerst €3,99, toen €4,19 om nu al op €4,29 te zitten. 

4 augustus Boni Supermarkt; €24,39 Waar dit lage bedrag vandaan komt weet ik ook niet goed. Ik moet er wel bij zeggen dat de groente vrijwel allemaal op de markt worden gehaald. 

11 augustus Boni Supermarkt; €26,72 Ook deze week weer een laag bedrag. Dit komt omdat ik bijna vakantie heb en veel buitenshuis lunch i.v.m. diezelfde vakantie. Ik heb een klein beetje geld weggezet voor de vakantie. Gedurende het jaar zet ik elke keer kleine bedragen weg in een vakantiepotje en die gebruik ik voor de vakantie. 

19 augustus Boni Supermarkt; €30,24 Ook hier geld weer, weinig gekocht en veel buitenshuis de lunch genuttigd. Je kunt voor 1 keer diner doen of 3 keer lekker lunchen voor ongeveer dezelfde prijs. Ik heb gekozen voor het laatste. 

Totale kosten voor de maand Augustus komen op €142,97 Er vielen dit keer 5 boodschappenweken tussen de 2 salarisbetalingen dus de maand viel wat duurder uit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten