donderdag 21 april 2022

Boodschappen April 2022

Het was een vrij rustige maand, niet heel veel interessante reclame aanbiedingen die ik wel wilde hebben. 

24 maart Supermarkt Boni; €34,35 Pindakaas in de aanbieding, 2 potten meegenomen. Voordeel €1,39

31 maart Supermarkt Boni; €30,95 Mijn lievelingsbier was in de aanbieding sixpack meegenomen.  Voordeel €1,70. Ik drink niet zo heel veel dus daar doe ik ongeveer een maand mee. Het wordt nu heel snel veel duurder. Griekse yoghurt, eerst €1,35 nu €1,57. De kaas €3,59 nu €4,19. 

8 April  Supermarkt Boni; €26,42 Niet zo heel veel gekocht, ben niet zo heel veel thuis geweest dus dan blijft er toch meer liggen. 

14 april 2022 Supermarkt Boni; €38,38 Je koopt toch wat extra spulletjes i.v.m. Pasen en dan loopt de rekening snel op. 

21 april 2022 Supermarkt Boni; €23,75 Zeer weinig, ik was er zelf verbaasd over maar daar moet bij gezegd worden dat ik de groente dit keer op de markt zal halen. Over het algemeen blijft de groente die ik gebruik wel redelijk goed tot wanneer ik ze gebruik echter bij deze 2 niet. (Spinazie & champignons) De data die er erop stonden was te kort dag dit keer. 

De totale kosten voor de maand April zijn; €153,85

Aangezien ik mijn salaris ook uitbetaald krijg op de 21ste heb ik besloten deze weekboodschappen hier bij te zetten en niet bij de maand mei. Ik doe de boodschappen in de ochtend en dan neem ik aan dat het salaris er nog niet op staat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten