zondag 23 januari 2022

To-good-to-go

 Ik heb mijn eerste to-good-to-go uitgeprobeerd. De app stond al enige tijd op mijn telefoon maar op de een of andere manier kwam ik er gewoonweg niet aan toe. Meer luiheid, dan wijsheid.

Bovendien denk ik dat je als alleenstaande niet alles op krijgt voor de uiterste houdbaarheidsdatum (of daarna) maar ik wilde het toch een keer proberen. Uiteindelijk reageerde ik op de H.ema en warempel ik kreeg er eentje te pakken, uiteraard na betaling. 

Wat zat er nou in, biologische melk en biologische yoghurt. 2 kleine Quiches, een stukje brie, grote pot erwtensoep en een stukje pate. De pate is opgekomen, tevens heb ik lekker gegeten van de erwtensoep, de brie is nog niet aangebroken en de quiches zijn de vriezer in gegaan. Tja, ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken. Er zijn veel meer mogelijkheden maar als je single bent en een good-to-go tas ophaalt dan moet je behoorlijk gaan eten wil je alles op krijgen voordat het bederft. 

De volgende keer probeer ik een to-go-to bag van Jamin te pakken te krijgen, dat zijn spullen die over het algemeen vrij goed blijven. 😀 Ook als er een bakker wat aanbiedt zal ik het eens proberen, brood e.d. kun je in de vriezer doen dat blijft daar wel goed in. 

Ach, zo heel af en toe is het leuk om een keer te proberen en als ik mijn ogen open hou en alleen op datgene reageer waarvan ik echt denkt dat komt van pas of dat zijn eventueel 'dingen' die de vriezer in kunnen dan zal ik het nog eens doen. (maar helemaal zeker weet je het nooit)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten