zondag 2 januari 2022

Doelen 2022 en terugkijken op 2021

 Wat zijn mijn doelen voor dit jaar, 2022. Het helpt mij altijd om ze op te schrijven.

1. €1000 extra aflossen;  Dit jaar is het bedrag minder hoog omdat ik druk bezig ben mijn keuken bij elkaar te sparen maar ik wil toch wat aflossen. Het gaat dus wat minder snel dit keer.

2. €10.000 voor Nieuwe keuken; ik heb het bijna bij elkaar. Dit jaar moet dat lukken. 

3. Wat zijn mijn keuken wensen; Wat wil ik? Wanneer wil ik het en door wie laat ik het doen. Maar bovenal wil ik nu eens beginnen met het opschrijven van mijn 'eisen' voor een nieuwe keuken.

4. Gezonde BMI behalen en behouden;  Het is vooral het laatste, ik ben in 2021 nog nooit zo licht van gewicht geweest maar het laatste kwartaal is daar de klad in gekomen en zit er weer 4 kilo bij aan. Opletten is het devies en na de feestdagen ga ik er weer voor en dan wil ik voor de zomer weer op een redelijk goed gewicht zitten. 

5. Frequenter bloggen; afgelopen jaar was knudde dus dat wil ik dit jaar beter doen.


Maar wat waren de doelen van 2021 en heb ik die gehaald?

1.€3500 aflossen op de hypotheek; gelukt, wat zeg ik, het werd zelfs iets meer namelijk €3750

2. Gewicht behouden & afvallen; Ja en nee, tot ongeveer september 2021 ging het lekker, geen enkel probleem maar ineens zat ik niet meer lekker in mijn vel en ging het mis. 

3. Nieuwe recepten uitproberen; daarvan kan ik echt duidelijk zeggen dat is gelukt. Sommige waren geslaagd, andere wat minder maar ik heb een groot aantal nieuwe recepten uitgeprobeerd.

4. Dividend aandelen kopen; heb ik ook gedaan maar niet zoveel als ik had gewild. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten