zondag 12 september 2021

Plafondventilator

 Begin mei kocht ik een plafondventilator. Ik regelde een klusjesman voor het ophangen maar zoals gewoonlijk ging e.a. weer mis. Om een lang verhaal kort te maken ik kreeg het gevoel dat meneer de klusjesman er niet zo heel veel zin in had om zijn handen vuil te maken en hij vertrok onverrichterzaken weer met de belofte om zijn collega's te vragen hoe we het 'probleem' zouden gaan oplossen. Er zat blijkbaar geen ophangsysteem in het plafond, de elektra van de spotjes die er nu hangen zit er in geklemd en hij durfde niet te gaan boren. Eenmaal vertrokken hoorde ik niets meer van hem en eigenlijk verwachtte ik dat ook al, soms voel je het gewoon aan. 

Aangezien ik ook even geen zin had in nog meer gezeik deed ik ook geen poging meer om het op te lossen. De ventilator heeft dus de hele zomer onaangeroerd ergens in een hoekje gelegen en dat ding kostte me wel even €130 dus daar moet wat mee gebeuren. Dat kan daar niet zo blijven liggen. 

Ik kreeg  van de week dus weer de kriebels en begon uit te zoeken wie ik dan kon vragen...aha de buurman. Die klust zelf veel ( tenminste dat denk ik) en huurt regelmatig wel eens iemand in. Zo gezegd zo gedaan en via hem heb ik nu weer iemand geregeld die op 2 oktober langs komt om eens te kijken of die ventilator kan worden opgehangen. Zou het dan nog goed komen dit jaar, een ventilator met zo'n hete zomer als 2020 is wel erg lekkuhhh!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten