dinsdag 19 januari 2021

Glasvezel

 Inmiddels wordt ik er een beetje gek van. Vorig jaar heeft de grote groene provider gevraagd aan de bewoners van ons appartementencomplex of wij glasvezel wilden. Ik geloof dat iedereen volmondig ja heeft gezegd in ieder geval het gros van de bewoners heeft positief gereageerd. Men ging dus aan de slag in onze straat, de 2 andere appartement blokken in de straat waren in november en december aan de beurt. Ook 1 rij uit ons appartementenblok is gedaan en toen vertrokken ze weer.....niets meer, heel vreemd. 

Ong. een week later werd er weer een brief bezorgd, wilt u glasvezel en ook nu weer werd er ja gezegd door de bewoners. De buurvrouw kwam zelfs even informeren of ik ook al ja had gezegd. Ja, nu al wel twee keer meldde ik haar. Ze zuchtte, zij ook al. De bovenbuurman ook al, we snapten er niets van. Waarom waren ze op twee hoofdingangen na gestopt met de werkzaamheden. Ze hoefden er nog maar twee en dan waren ze klaar geweest met de hele straat. Het wordt steeds vreemder. 

Nu heb ik voor de derde keer een brief gehad, u krijg glasvezel, heeft u zich al aangemeld? Ja, wil ik schreeuwen al wel 2 keer stelletje &^%$$#@ Doe er nou eens wat mee. Ik kijk zo wel op de site om me nogmaals e.a. aan te melden of om te controleren wat er gaat gebeuren. 

Snap ik er nog wat van, net gecontroleerd en daar staat toch echt dat binnenkort (binnen nu en 6 maanden) op mijn adres glasvezel wordt aangelegd. Er is waarschijnlijk iemand die zeer fanatiek brieven uit de computer aan het printen en versturen is want de brief die ik vandaag heb ontvangen is nummer 3 terwijl ik (en de rest van de bewoners als ik dat zo mag geloven uit de groepsapp) me al lang heb aangemeld, ergens in september al. 

Wat ik echt niet snap waarom doe je 1 deur wel en de andere 2 notabene uit hetzelfde complex die er pal naast zitten niet, hele vreemde gang van zaken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten